woensdag 24 april 2013

Goed of nog niet helemaal gesnapt??

Beste  bloggers,

Even een piepklein berichtje tussendoor. Nu mijn blog een feit is wil ik al jullie moois ook op de goede manier gaan volgen (En niet door iedere avond alle links uit mijn notitieboekje over te tikken in de hoop dat ik er geen vergeet.. En niet alleen te kunnen denken WOW das mooi! Maar het ook als reactie te kunnen typen...) dus ben ik zo hier en daar aan het proberen om volger te worden en reacties te plaatsen..
Ik hoop maar dat ik het goed doe. Mocht ik het helemaal mis hebben en iets beter anders kunnen doen, tips zijn altijd welkom! 


Wat een prachtige dag vandaag trouwens, we hebben heerlijk genoten van de zon, de tuin en elkaar! Geen tijd om aan de blog te werken maar wel om lekker de plantjes water te geven, hier en daar wat te snoeien en een beetje te haken in het zonnetje!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten